Pytania i odpowiedzi

 

1. Jak działa Wytwórnia Blasku? 

Na platformie Wytwórni Blasku możesz zamówić miesięczną subskrypcję lub zestaw maseczek, w skład których wchodzą kultowe koreańskie maseczki.

W ramach zestawu możesz wybrać jeden z trzech rodzajów pakietów pielęgnacyjnych, który najbardziej odpowiada potrzebom Twojej cery:

Wytwórnia Blasku została stworzona z myślą o osobach aktywnych, ceniących wygodę i swój czas, dlatego w naszej ofercie dostępna jest również oferta subskrypcyjna. Co miesiąc otrzymasz od nas nowy pakiet maseczek. Nie musisz chodzić po sklepach, testować, szukać i sprawdzać opinii. Wystarczy, że zamówisz miesięczną subskrypcję w Wytwórni Blasku, a my regularnie będziemy wysyłać do Ciebie starannie dobrane maseczki w płachcie.

Nie bój się spróbować. Nie ściągamy płatności, nie ustalamy okresu minimalnego usługi. W każdej chwili możesz zrezygnować z dalszej subskrypcji.

 

2. Dlaczego maseczki w płachcie?

Maseczki w płachcie to jedne z najbardziej znanych i lubianych produktów kosmetycznych wywodzących się z Korei. Maseczki te bardzo szybko stały się naszymi ulubionymi produktami pielęgnacyjnymi, ponieważ są niezwykle skuteczne. To wręcz gwiazdy wśród produktów pielęgnacyjnych. Więcej na temat maseczek w płachcie oraz ogólnie pielęgnacji cery możesz poczytać na naszym blogu.

 

3. Co to jest subskrypcja? 

Miesięczna subskrypcja to bezterminowe zamówienie naszych pakietów pielęgnacyjnych, które możesz w dowolnej chwili zmodyfikować lub zupełnie zrezygnować. W ramach pakietów pielęgnacyjnych co miesiąc otrzymasz od nas paczkę ze starannie dobranymi maseczkami w płachcie. Nie ściągamy płatności, nie ustalamy okresu minimalnego usługi. Jedynie co miesiąc przesyłamy e-maila z informacją o możliwości kontynuacji subskrypcji oraz link do płatności za kolejny miesiąc. W każdej chwili możesz zrezygnować z dalszej usługi. Wystarczy, że nie dokonasz przelewu.

 

4. Dlaczego warto zdecydować się na subskrypcje?

Subskrypcja kosmetyków to bardzo wygodna forma zakupów, przygotowana z myślą o osobach aktywnych oraz ceniących sobie wygodę i czas. Nie musisz tracić czasu na dojazdy do sklepów, szukanie odpowiednich produktów, testowanie, szukanie opinii. Co miesiąc wyślemy do Ciebie starannie dobrane maseczki pielęgnacyjne. System oczywiście pozwala na dowolne modyfikacje oraz rezygnacje w każdym momencie. 

  

6. Jakie są dostępne formy płatności w Wytwórni Blasku?

Szybka płatność online za pomocą serwisu Przelewy24.

 

7. Czy mogę zamówić większą ilość pakietów pielęgnacyjnych?

Chcesz zamawiać pakiety kosmetyczne razem z mamą, siostrą, bratem czy sąsiadem i podzielić się z Nimi kosztami dostawy? Świetny pomysł! Wystarczy, że dodasz do swojego koszyka kilka zestawów pielęgnacyjnych. Wszystkie zestawy zostaną wysłane na Twój adres. 

 

8. Czy mogę zapłacić za dłuższy okres z góry?

Oczywiście, że tak. Skontaktuj się z nami mailowo bądź telefonicznie, a przygotujemy specjalny rabat dla Ciebie.

 

9. Kiedy moja paczka zostanie wysłana?

Staramy się realizować zamówienia jak najszybciej. Obecnie maksymalny czas wysyłki w tygodniu roboczym to 48 godzin. 

 

10. Kiedy pobierana jest opłata za subskrypcje?

Co miesiąc, przed wysyłką następnego pakietu, otrzymasz od nas e-maila z przypomnieniem o wysyłce oraz dokonaniu płatności. Wtedy, korzystając z otrzymanego linku, musisz samodzielnie dokonać kolejnej płatności. Wytwórnia Blasku nie pobiera żadnych opłat z Twojego konta bez Twojej wiedzy.

 

11. Kiedy mogę zrezygnować z dalszej subskrypcji? W jaki sposób?

Z subskrypcji pakietów pielęgnacyjnych możesz zrezygnować w dowolnym momencie. Co miesiąc otrzymasz od nas e-maila z przypomnieniem o kolejnej wysyłce oraz dokonaniu płatności. Jeżeli chcesz zrezygnować z dalszej subskrypcji po prostu nie opłać przelewu i gotowe! Później w każdej chwili możesz powrócić do kontynuowania subskrypcji. 

 

12. Ile maseczek jest w każdej przesyłce?

W Wytwórni Blasku można zamówić subskrypcję lub zestaw maseczek w 2 wariantach ilościowych:

  • podstawowym, który zawiera 4 maseczki pielęgnacyjne. Wówczas możesz nałożyć 1 maseczkę w tygodniu, aby delikatnie poprawić stan swojej cery.
  • standardowy, który zawiera 8 maseczek. Przy tej ilości możesz stosować maseczkę 2 razy w tygodniu. Jest to pakiet zalecany przez Koreanki.
  • Możesz również zamówić większą ilość maseczek wybierając np. wielokrotność zestawu 4 lub 8-maseczkowego, jeżeli chcesz jeszcze bardziej nawilżyć cerę lub pielęgnować ją razem z mamą, siostrą czy sąsiadem.

 

 13. Czy oferowane w Wytwórni Blasku maseczki są oryginalne?

Tak, W Wytwórni Blasku współpracujemy tylko z najlepszymi dostawcami, którzy gwarantują oryginalność produktów.

Dodatkowo wszystkie maseczki przed wprowadzeniem do pakietów pielęgnacyjnych wnikliwie testujemy na swoich twarzach, aby upewnić się, że oferujemy tylko najlepiej działające kosmetyki. Na bieżąco śledzimy rynek kosmetyczny, wynajdujemy najfajniejsze produkty i sprawdzamy, czy naprawdę działają, zanim zaoferujemy je Tobie.

 

14. Czy w trakcie subskrypcji mogę zmienić otrzymywany pakiet pielęgnacyjny?

Tak, możesz zwiększyć, zmniejszyć, zmienić pakiet pielęgnacyjny lub całkowicie zrezygnować z dalszej subskrypcji w dowolnym momencie. Co miesiąc otrzymasz od nas e-maila z przypomnieniem o kolejnej wysyłce oraz dokonaniu płatności. Jest to dobry moment, aby skontaktować się z nami i poinformować nas o zmianie pakietu pielęgnacyjnego na inny.

 

15. Wyjątkowo dobrze działa na mojej cerze konkretna maseczka. Czy mogę otrzymać ją w kolejnym pakiecie?

Oczywiście, że tak! Wystarczy, że skontaktujesz się z nami mailowo i poinformujesz nas o tym lub wpiszesz taką prośbę w komentarzu przy kolejnym zamówieniu. Miło będzie będzie nam również, jeżeli podzielisz się swoją opinią pod opisem pakietu na stronie Wytwórni Blasku. Wówczas inni członkowie klubu będą mogły wymienić się z Tobą swoimi poglądami lub skorzystać z Twojej opinii. A my, dzięki Waszym komentarzom, będziemy mogli zamawiać u dostawców Wasze ulubione maseczki.

 

16. Czy muszę zakładać konto w Wytwórni Blasku, aby zamówić pakiet pielęgnacyjny?

Nie, szanujemy Twój czas i wygodę. Postaraliśmy się zaprojektować platformę Wytwórni Blasku tak, aby jak najlepiej uprościć proces zakupowy, dlatego nie musisz posiadać konta. Zarówno zalogowani jak i nie zalogowani klienci otrzymują od nas maile z informacjami o statusach zamówienia oraz kolejnych subskrypcjach. 

Założenie konta jest jednak wygodniejsze, ponieważ w swoim panelu możesz na bieżąco śledzić historie swoich dotychczasowych subskrypcji oraz zmieniać swoje dane.

 

17. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Nie, niestety obecnie nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej oraz nie ma możliwości odbioru zamówień osobiście.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl